Thursday, June 29, 2006

ولا كلمة

ولا كلمة

صابرالرباعي


... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه

... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه


ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

ولا يكفيني اصافح يدك ... ولا كلمه

اه .. ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

ولا يكفيني اصافح يدك ... ولا كلمه

خليني اسلم على كيفي ... خليني ... خليني

وارسلمك بوسه على خدك ... على خدك بوسة

خليني اسلم على كيفي ... خليني ... خليني

وارسلمك بوسه على خدك ... على خدك بوسة

ولا كلمه يا ليل يا ليل ... ولا كلمه يا يا يا ليل

ولا كلمه يا يا ليل ... ولا كلمه اه يا ليل

ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

... ولا كلمه


... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه

... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه


خليني اضمك واتنهد ... خليني ... خليني

خليني اضمك واتنهد ... خليني ... خليني

واتلمس شعرك واتاكد انك يا حياتي رجعتيلي

اه اه اه ..

خليني اضمك واتنهد ... خليني ... خليني

واتلمس شعرك واتاكد انك يا حياتي رجعتيلي

واشكيلك منك اه .. منك اه ... منك اه

واوصفلك حالي من بعدك ... من بعدك اه

واشكيلك منك اه .. منك اه ... منك اه

واوصفلك حالي من بعدك ... من بعدك اه


... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه

... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه


ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

ولا يكفيني اصافح يدك ... ولا كلمه

اه .. ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

ولا يكفيني اصافح يدك ... ولا كلمه

خليني اسلم على كيفي ... خليني ... خليني

وارسلمك بوسه على خدك ... على خدك بوسة

خليني اسلم على كيفي ... خليني ... خليني

وارسلمك بوسه على خدك ... على خدك بوسة

ولا كلمه يا ليل يا ليل ... ولا كلمه يا يا يا ليل

ولا كلمه يا يا ليل ... ولا كلمه اه يا ليل

ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

... ولا كلمه


... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه

... اه اه اه ... اه اه اه ... اه اه اه


انا شايفك احلى من البارح ... انا شايفك ... انا شايفك

انا شايفك احلى من البارح ... انا شايفك ... انا شايفك

خليني يا حبيبتي سارح في عيونك شعرك وشفايفك

... اه اه اه

انا شايفك احلى من البارح ... انا شايفك ... انا شايفك

خليني يا حبيبتي سارح في عيونك شعرك وشفايفك

محتاج لوجودك اه ياما .. اه ياما واه

ولونك في صدري علامة .. اه ياما واه

محتاج لوجودك اه ياما .. اه ياما واه

ولونك في صدري علامة .. اه ياما واه


يا ليلي ... يا يا يا ... يا عيني

يا يا يا ... يا عيني ... يا ليلي


ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

ولا يكفيني اصافح يدك ... ولا كلمه

اه .. ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

ولا يكفيني اصافح يدك ... ولا كلمه

خليني اسلم على كيفي ... خليني ... خليني

وارسلمك بوسه على خدك ... على خدك بوسة

خليني اسلم على كيفي ... خليني ... خليني

وارسلمك بوسه على خدك ... على خدك بوسة

ولا كلمه يا ليل يا ليل ... ولا كلمه يا يا يا ليل

ولا كلمه يا يا ليل ... ولا كلمه اه يا ليل

ولا كلمه تنسيني في بعدك ... ولا كلمه

... ولا كلمه

... اه اه اه

.... ولا كلمة

1 comment:

Anonymous said...

Thank u for visiting my site at LobnaShibli :-)

nice site, but u need to develope it more and more (it's just a little advice).. ;)

take care
Lobna

Post a Comment