Wednesday, September 21, 2005

بـعـيـد عـنـك

Posted by : Knight at www.mahjoob.com
Posted date : 3rd September 2004, 05:38:23 PM

نسيت النوم واحلامه
نسيت لياليه وايامه
نسيت النوم واحلامه
نسيت لياليه وايامه
نسيت النوم واحلامه
نسيت لياليه وايامه

اااااااااااااااااااااااااااااااه
ااااااااااااااااااااااااااااااه

نسيت النوم واحلامه
نسيت لياليه وايامه...
نسيت... نسيت... نسيت النوم اااه واحلامه
نسيت لياليه وايامه...
بعيد عنك
حياتي عذاب
ما تبعدينيش بعيد عنك
بعيد عنك
حياتي عذاب
ما تبعدينيش بعيد عنك
مليش غير الدموع احباب
معاها بعيش بعيد عنك
بعيد عنك
حياتي عذاب
ما تبعدينيش بعيد عنك
مليش غير الدموع احباب
معاها بعيش بعيد عنك
غلبني الشوق وغلبني... غلبني... غلبني
وليل البعد دوبني... دوبني... دوبني
ومهما البعد حيرني
ومهما الشوق سهرني
لا طول بعدك يغيرني
ولا الايام بتبعدني
بعيد... بعيد عنك

لا نوم ولا دمع في عينيه اااااه
ما خلاش الفراق فيه
ما خلاش الفراق فيه
لا نوم ولا دمع في عينيه اااااه
ما خلاش الفراف فيه
ما خلاش الفراق فيه
نسيت النوم واحلامه
نسيت لياليه وايامه
نسيت النوم واحلامه
نسيت لياليه وايامه
وبين الليل والامه
وبين الحب واوهامه
وبين الليل والامه
وبين الحب واوهامه
بخاف عليك
وبخاف تنساني
والشوق اليك على طول صحاني... صحاني... صحاني
غلبني الشوق وغلبني... غلبني... غلبني
وليل البعد دوبني... دوبني... دوبني
ومهما البعد حيرني
ومهما الشوق سهرني
لا طول بعدك يغيرني
ولا الايام بتبعدني
بعيد... بعيد عنك

افتكرني بلحضه حلوه
عشنا فيها للهوى
وافتكرني مره غنوه
يوم سمعناها سوى
افتكرني بلحضه حلوه
عشنا فيها للهوى
وافتكرني مره غنوه
يوم سمعناها سوى
خد من عمري
عمري كله
الا ثواني اشوفك فيها
خد من عمري
عمري كله
الا ثواني اشوفك فيها
الشوق... اااه من الشوق
اااه من الشوق
اااه... اااه من الشوق وعمايله
الشوق... اااه من الشوق
اااه من الشوق...
اااه... اااه من الشوق وعمايله
ياما... ياما بداريها... ياما... ياما
ياما بحكيها... ياما... ياما
ياما... ياما بداريها... ياما... ياما
ياما بحكيها... ياما... ياما
بخاف عليك
وبخاف تنساني
والشوق اليك على طول صحاني... صحاني... صحاني
غلبني الشوق وغلبني... غلبني... غلبني
وليل البعد دوبني... دوبني... دوبني
ومهما البعد حيرني
ومهما الشوق سهرني
لا طول بعدك يغيرني
ولا الايام بتبعدني
بعيد... بعيد عنك

كنت بشتاقلك
وانا وانتا هنا
بيني وبينك خطوتين... خطوتين... خطوتين
كنت بشتاقلك
وانا وانتا هنا
بيني وبينك خطوتين... خطوتين... خطوتين
شوف بقينا ازاي انا فين
يا حبيبي وانتا فين... انتا فين... انتا فين
كنت بشتاقلك
وانا وانتا هنا
بيني وبينك خطوتين... خطوتين... خطوتين
كنت بشتاقلك
وانا وانتا هنا
بيني وبينك خطوتين... خطوتين... خطوتين
شوف بقينا ازاي انا فين
يا حبيبي وانتا فين... انتا فين... انتا فين
والعمل... ايه العمل
ما تقولي اعمل ايه
والامل... انتا الامل
تحرمني منك ليه
والعمل... ايه العمل
ما تقولي اعمل ايه
والامل... انتا الامل
تحرمني منك ليه
عيون كانت
بتحسدني على حبي
ودلوقتي بتبكي علي
من غلبي
وفين انتا
يا نور عيني
يا روح قلبي
فين
وفين انتا
يا نور عيني
يا روح قلبي
فين
يا ناس فين
عندي حاجات وكلام وحجات
دمعك يا عين
بيرحني بكايا ساعات
بيرحني بكايا ساعات
بخاف عليك
وبخاف تنساني
والشوق اليك على طول صحاني... صحاني... صحاني
غلبني الشوق وغلبني... غلبني... غلبني
وليل البعد دوبني... دوبني... دوبني
ومهما البعد حيرني
ومهما الشوق سهرني
لا طول بعدك يغيرني
ولا الايام بتبعدني
بعيد... بعيد عنك










3 comments:

Anonymous said...

واااو وااو وااو
والله كل يوم ادخل هنا عشان اسمع واقرا واغني معاها
كلك ذوووق ياعســل
والمدونه حلوووه مره وتستاهـــل ..@@

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

لا أظن أن هناك أقوى من هذه الكلمات ليعبر عن البعد وعذابه ومناجات الحبيب ليعود
سلمت لحسن إختيارك و ذوقك

Post a Comment