Sunday, September 18, 2005

يـا حـبـيـبـي تـعـالا

Posted by : iman at www.mahjoob.com
Posted date : 27th July 2004, 12:38:41 AM



فضل شاكر

ايمتى الدنيا تصفالي وتملي قلبي الخالي
ولاقيك جنبي حبيبي تواسيني وتفرحني بيك
ويضحك زماني لي والشوق يبان في عيني
وانسى الاهات في ليالي قضيتها ادور عليك

ياحبيبي تعال تعال مشتاقلك تعال تعال
لوتغيب عني طول عمري ياعمري انا مستنياك
ياحبيبي تعال تعال مشتاقلك تعال تعال
لوتغيب عني طول عمري ياعمري انا مستنياك

ايمتى يقدر هوايا يجمعنا في يوم منايا
الاقيك ولا اصدق انتا معايا ودوب ف لقاك
وتاخذني لدنيا تانيه اجمل من اي دنيا
واتمنى لو فضلي ثانيه اعيشها معاك

ياحبيبي تعال تعال مشتاقلك تعال تعال
لوتغيب عني طول عمري ياعمري انا مستنياك
ياحبيبي تعال تعال مشتاقلك تعال تعال
لوتغيب عني طول عمري ياعمري انا مستنياك

يلا نبدا حكايتنا تعالالي يللا قوام
نمليها ايام جميله ونعيش غرام بغرام

ياحبيبي تعال تعال مشتاقلك تعال تعال
لوتغيب عني طول عمري ياعمري انا مستنياك
ياحبيبي تعال تعال مشتاقلك تعال تعال
لوتغيب عني طول عمري ياعمري انا مستنياك









No comments:

Post a Comment