Friday, September 30, 2005

أتـحـدَّى الـعـالـَم

Posted by : URDUNIA at www.mahjoob.com
Postad Date : 14th January 2005, 08:46:06 PM


أتـحـدَّى الـعـالـَم
صابر الرباعي

وانا بين ايديك...دوبت بمكاني
وانسيت معاك...عمري وزماني
والوقت الي فات وياك ثواني
قربني ليك سيبني اعيش احساس هواك

أتحدَّى العالم كلّه و انا ويّاك
و بقول للدُّنيا بحالها إن انا بَهْواك
و إن انتَ حبيبي .. و قلبي و روحي معاك
قرَّبني ليك .. سِبني أعيش إحساس هَواك

أنا عشقي لِيك عشق القمر
للنِّجمة و الليل و السَّهر
والشّوق إليك فوق الخيال
فوق إحتمال كل البشر
مِن يوم لُقاك .. حلوة الحياة

أتحدَّى العالم كلّه و انا ويّاك
و بقول للدُّنيا بحالها إن انا بَهْواك
و إن انتَ حبيبي .. و قلبي و روحي معاك
قرَّبني ليك .. سِبني أعيش إحساس هَواك

أتحدَّى بيك كل الوجود
ويّاك أكون و لا أكون
أنا مُش حَ اعيش من غير هَواك
أنا قلبي عاشق للجنون
مِن يوم لُقاك .. حلوة الحياة

أتحدَّى العالم كلّه و انا ويّاك
و بقول للدُّنيا بحالها إن انا بَهْواك
و إن انتَ حبيبي .. و قلبي و روحي معاك
قرَّبني ليك .. سِبني أعيش إحساس هَواك










No comments:

Post a Comment